Come as you are!

PARODONTOLOGIE

Departamentul de parodontologie ofera servicii complete de chiuretaje subgingivale in camp deschis/ inchis, cu/ fara laser, cu/ fara aditie de os, operatii cu lambou, gingivolplastii si gingivectomii pentru tratarea pungilor parodontale.

TESTIMONIALECONTACT

SERVICII PARODONTOLOGIE

CHIURETAJE SUBGINGIVALE

Chiuretaje subgingivale si operatii Inchise sau deschise, cu lambou si cu laser asistat.

REGENERARE TISULARA GHIDATA

Regenerare tisulara ghidata cu membrana resorbabila sau neresorbabila.

GINGIVECTOMII

Indeparteaza porțiuni de gingie, corecteaza forma și pozitia gingiilor.

IMOBILIZARE DINTI

AUGMENTAREA ZONEI DIN JURUL IMPLANTULUI CU GREFA

FRENECTOMIE

GINGIVOPLASTII

Operatii cresteri anormale ale gingiei, gingivite si parodontite/ carii radiculare.

OPERATII CU LAMBOU

Operatii cu lambou repozitionat coronar/apical/lateral.

TERAPII ANTIMICROBIENE

Diverse terapii contra parodontozei, inclusiv terapie antimicrobiana cu EDTA.

ACOPERIRE RECTRACTII GINGIVALE

BIOSTIMULARE LASEER

Servicii stomatologice cu plata in rate 1
Simulator rate

ORAR DE LUCRU

Inainte de a ne vizita sau contacta telefonic, te rugam sa verifici programul nostru de lucru.

PROGRAMARE ONLINE

Boala parodontală!

Printre cele mai frecvente tipuri de boala parodontala regasim  parodontita marginala cronica (parodontoza). Aceasta debutează ca o inflamație a gingiei din jurul dinților și apoi a  osului subiacent și este cauzata de anumite bacterii din cavitatea orala. În urma răspunsului inflamator, gingia și osul se distrug treptat, cu evoluție cronica(lentă) sau agresiva(rapida), iar dinții rămân fără suport și devin din ce în ce mai mobili.

Parodontita marginala are un tratament complex și de durată, in cadrul căruia implicarea si seriozitatea pacientului sunt cele mai importante. Acesta este instruit pentru a realiza o igiena corecta și completa a dinților și gingiilor acasă.

Tratamentul în cabinet poate fi împărțit în trei etape:

Prima etapă – Inițial se realizează o igienizare a cavității orale supragingival și subgingival și se urmărește corectarea tehnicilor de igiena orala ale pacientului, concomitent având grija sa îndepărtăm sau sa corectam și factorii favorizanți ai bolii parodontale(diabet zaharat, modificări hormonale, anumite medicamente, depozite de tartru, lucrări dentare defectuoase, dinți înghesuiți, fumat, etc).

A doua etapă – În formele mai avansate este necesar și tratamentul chirurgical de refacere (regenerare) a gingiei și osului.

A treia etapă – În etapa a treia putem incadra monitorizarea periodica a stării de sănătate a țesuturilor parodontale.

Primele simptome ale bolii parodontale sunt usor de reperat atat de catre pacienti cat si de catre medic. Binecunoscuta singerare gingivala este cea care ar trebui sa ne dea primul semnal ca ceva nu este in regula in cavitatea noastra bucala. Apoi inflamatia gingiilor ar trebui sa ne determine sa ne programam la medic si mai ales  sa cautam o rezolvare, tocmai pentru a nu ajunge la finalitatea acestei boli si anume pierderea dintilor si a osului de suport.

PROGRAMARE ONLINE

Boala parodontala poate sa apara la orice varsta atata timp cat placa bacteriana nu este curatata – fiind factorul determinat al aparitiei parodontite marginale. Trebuie spulberat mitul conform careia parodontoza, asa cum este denumita in termini populari, apare doar la persoanele varstnice.

Aceasta poate aparea la orice varsta dupa aparitia dintilor adulti / permanenti in cavitatea bucala.

Pentru evitarea problemelor dentare ce se pot agrava odata cu trecerea timpului este important ca macar odata la 6 luni sa existe un control de rutina, o igienizare profesionala completă.